Arkadaşlar bugün kontrole gittim 37+5im şu an nst de sancım çıktı ve muayene edildim bir cm açılmam varmış.bu arada planlı sezeryan olacak ilk doğumum sezeryan.bir saatliğine eve gideyim hazrlıksız geldim dedim yok o riski göze alamayız sancı ve açılma var dediler ve serum taktılar serumdan sonra eve gidebilirsin şimdi sancın yok dediler.bir cm açılma ile eve gelmem doğru mu ve sezeryan olacağım.bebeğimin kol ve bacak boyu geriden geliyor o yüzden fakültede takip oluyorum fakültede oldu bu.ayrıca 37+5im bize en son doğum 3 Ocak demişlerdi burası diyor ki 37+5 37haftalık oluyor haftaya kontrole gelin.ne düşünüyorsunuz