gzmuygn annemin orda kalmaya geldim ve İstanbul'da yaşıyorum normalde burdaki ebe hemşire dedi ki ağda yaptırmayın kendinizi kastığınız an doğum eylemini başlatmış olursunuz dedi ondan ve gerçekten çok korkuyorum ben normalde de korkar ve kasarım kendimi şimdi de daha sıkıntılı bilmiyorum