Asnb ya yeri gelmişken, folik 12.haftaya kadar, 12.haftadan sonra vitamin takviyeleri şeklinde mi? Benim doktorum sormadan hiç bişey söylemiyor, ben de o an donup kalıyorum ne soracagimi bilemiyorum. Bazı değerlerim düşük, vermedi vitamin o yüzden bilemedim.