Saresidra Kızlar merhaba doktorum bir daha gittiğimde çatı muayenesi yapacağını söyledi 34+4 oluyorum çok erken deilmi
Esmaemenova Saresidra doktor bana 37 de yapacak canim bilmemki biraz çabuk gibi hem çati muayenesi doğumu tetikler diye duydum ne kadsr doğru bilmiyorum
Fdle Saresidra biraz erken gibi ben şuan 34+1im 35de gidicem ama doktor hiç bahsetmedi çatı muayenesinden 38 gibi bakarım dedi sadece doktoruna sor bence sebebini
Esmaemenova Saresidra canim belki bi dahaki gelişinde derken 1 ay sonrayi kast etmiş oda 37 38 haftana denk geliyor