Kızlar merhaba , birkaç gündür genital bölgem ağrıyordu . Bugün doktora gittim . İyiki gelmişsin rahminde kasılma oluşmuş dedi . İlk gebeliğim tabi tam olarak ne ifade ettiğini anlayamadım . Vajinal bi ilaç verdi . Başından geçen oldu mu ? Nasıl bir süreçtir ne yapmam gerekir 😔