Merhaba arkadaşlar benim cildim aşırı kuru, kuruluktan kepek gibi şeyler bile oluyor kollarımda bacaklarımda düşünün🙄bu havalarda da ellerim acayip çatlıyor ya bana önerebileceğiniz güzel kokulu krem yada losyon var mı? Bitkisel de olabilir. Birde Aranızda yves Rocher’in bu tür ürünlerini kullanan var mı tavsiye eder misiniz?(bu arada bu sorun gebelikle alakalı çatlama vs.değil☺️)