Kesinlikle tavsiye etmiyorum.Paranızı çöpe atmayın.Güya eşim çok iyi elektronik seçer,araştırır,değerlendirir dedik,eşimize olan güvenimizi de sarstı.
Bebeği hep ateşli gösteriyor ve tutarsız.
Kovadaki banyo suyunu 10-15 saniye arayla 1 hatta 2 derece farklı gösteriyor.Bebeği üşütmeyeyim ya da yakmayayım diye aklım çıkıyor.
En güvenilir oda ısısı çünkü 2-3 derecenin hiç önemi yok istediği kadar dengesiz ölçüm yapabilir.