Bende grip oldum kızlar ve çok ağır geçirdim kendi dr 2 gün ateşim falan oldu şimdi balgamlı öksürük tabi ilaç kullanamadım kendi dr uma ve KBB gittim ikisinde çok rahattı dinlen geçer diye ama çevremdeki insanlar beni çok korkutuyor hamilelikte grip çok tehlikeli vs vs diye sizin doktor lar böyle bişey dedimi artık dr umdan şüphe eder oldum 😔