Bugün adet günüm normalde adet olmadım düşük tehlikem olduğu için her ihtimale karşı geçen hafta Cuma kan tahlili yaptırdım 0.0 çıktı bugün yaptırdım adet günümde 5 çıktı sonucum sizce yüksekir mi daha lütfen yardım edin hafif bugün lekelenme oldu daha olmadı 😔🙏🏻