elmmmm9 Necla0000 Fircala sonrada uzerine ortadan ayirdigin zeytin koy bastir agrisini aliyor ben öyle atlatiyorum
Bsr-shn123 Necla0000 karanfıl de cok iyi geliyor canım iki gündür benimde agrıyordu dişimin dibine koydum dün gece kesildi agrisi şükür 😔
Necla0000 elmmmm9 çok sagol valla ya ölüyorum ağrısından. Bebek olunca ilaçta kullanmıyorsun. Doğal yöntemlerle artık idare edecez
Necla0000 Bsr-shn123 zaten onla günüm geçiyor. Sarımsakla karanfili dövüp dişime koyuyorum fayda ediyor. Çok sağol canım