Arkadaşlar bugün 13 +5 oldum ben ve iki üç gündür uzandığım an karnımın altında pıt pıt diye birşeyler oluyor birden ürjtüm öyle olunca 59 kiloyum aceba bebeğim miydi doktorum bu haftalarda bebek zıplama hareketleri yabar demişti. Benim gibi olan hisseden varmı ama emindimki bağırsak yada gaz değildi