Merhaba acil bi sorum olucak ben 1 ay öncesi sezeryan yeri dış gebelik yaşadım 40 gün tam olmamış bi daha hamileyim qaliba benimle aynı durum olan varmı cevaplarsanız sevinirim çok endişeliyim napıcağımı bilmiyorum daha cesaret edip doktorumuda aramadım lütfen bu durum yaşayan varsa bir az cesaret