Kızlar ben 22 Aralık’ta 35+3 te Doğum yaptım solunum sıkıntısıyla küveze girdi şimdi yavaş yavaş kendi nefes alabiliyor fakat şimdide benim geçirdiğim idrar yolu enfeksiyonundan etkilendiği ini söylüyor doktor tehlikeli bir durum mu başına gelen var mı çok korkuyorum ben varsa detaylı süreçlerini anlatabilirler mi lütfen