Damlaveminigi Merhabalar 4+4 hamileyim daha önce 2 düşüğüm oldu ara ara sağ sol kasığım ağrıyor cuma günü gideceğim doktora normal mi sizce endişeleniyorumda inşallah bir sıkıntı olmaz
Sedley Damlaveminigi Bende 6+1 canım başından beri kasık ağrım var banada bebek büyüdükçe ağrı olur denildi. Kanaman vs yoksa korkmana gerek yok endişe etme inşallah sağlıklı bir şekilde büyürler.
Gzmufk 5+4 benim de canım bende de kasık ağrısı var normal geliyo bana rahim genişliyormuş ondan oluyormuş
Elifsude1bekir Benmde ilk gebeliğim dış gebelikti ikinci gebeliğim boş keseydi şuan 9 haftalık hamileyim bebeym oluşmuş kalp atşlrnı duyduk bnmde özelkle akşamları geceleri ara ara oluyor kasık ağrım birde adet dönemindym acba ondanda olurmu?
Damlaveminigi Sedley inşallah çok teşekkür ederim şükür öyle bir şey yok olmazda inşallah rabbim kimseye yaşatmasın o kanamayı