Elifykpgl 25+1 günlük gebeyim, iki gündür kahverengi lekeler geliyor doktora gittim kanama fln yok normal başına daha önce böyle birsey gelen oldu mu acaba?
Damla123- Elifykpgl progestan kullanıyor musun bende daha önce kanama alanı vardı 2 haftadır yok ama çok korkuyorum olacak diye 😒
edak Elifykpgl 26+0 'ım benim de bugün oldu aynı şey anlam veremedim ağrım da vardı ama uzanıp dinlenince geçti birkaç saate. Kızımın hareketleri de iyi olunca takılmadım pek ama bu haftalarda oluyor sanırım 🙄
Ebbbr Bende de geliyor arada bol su icip dinlenince geçiyor. Doktor herhangi bir sıkıntı yok dedi. Benim farkettigim şey çok şu içince akıntının rengi açılıyor. Bende öyle yani
Elifykpgl Ebbbr iki gündür çok yoğun suyu da bol içiyorum Ama belki yeterli gelmiyodur biraz daha fazla içmeye dikkat edicem saolun sizede geçmiş olsun 🙏