Arkadaşlar 20 günlük bebeğim var anne sütü gündr 30 cckadar çıkıyor o yüzden mama takviyesi yapıyoruz ilk başlarda 2 ölçek 60 cc mamayla başladık ama şimdi 3 ölçek 90 cc mamaya çıktık. Her 3 saatte 90cc mama veriyoruz çok mu fazla normal mi yardımcı olur musunuzz😭