Buskprl Hayırlı akşamlar hamişleer 🤗 20 haftalık gebeyim gögüsümü sıktığımda hafif açık renkli bi sıvı geliyor. Bu nedir bilen ya da başına gelen var mı 🙈
Fyzbkr Buskprl 29 haftadayım benim de iç çamaşırımı lekeleyecek şekilde oluyor sıvı birşey doktor sıkma demişti
Elifhusnam Buskprl süt derlerdi bana benim de 8.ayim da başlamıştı ilk gebeliğim de ama sıkmayın iyi değil derler boll boll sütünüz olur insaalah bebeğiniz de emer benim kızım aylarca reddetti ne denediysek emmedi
Deniz34 Buskprl sakın ilk sütünüzü sıkmayın o bebekler için çok değerli dünyadaki yiyip yiyebilceği içip içebileceği en iyi aşı görevini görüyor ilk süt olmaz göğüslerde zaten sıvıya benzer yapışkan olur ama sağmaya kalkasınız böyle turuncu gelir bebeğiniz ilk ağız sütü onun için çok değerli. Üçünde bilip bilemeyeceğiniz antikor vitamin herşey var. Boşa harcamayın.
Blackcloud Sıkmamalısın ve oynamamalısın, doğumu başlatabiliyor çünkü, göğüslerin süt üretmeye hazırlanıyor gayet normal sıvı gelmesi.
Buskprl Blackcloud peki 20. Hafta biraz erken değil mi süt üretmek için? Erken doğum işareti falan olabilir mi?
Blackcloud Buskprl Hayır, benim daha erken haftalarda gelmeye başlamıştı, hala da devam ediyor, korkma ellersen, sıkarsan sorun olur senin için. Onun haricinde erken doğuma sebep olmaz sıvı gelmesi.
Emel_11 Buskprl hayır olmz ben 2 aylıkken daha o zaman gelmişti bebeğimin ilk sütü şuan 9.ayım sütüm var akıyor ama. Erken doğum ile alakalı bir şey değil😄
kitapkurdu Buskprl 16. Haftamdan beri geliyor canım. Doktorum normal dedi. Süt bezleri gelişiyormuş. O sıvı da bebeklerin ilk ağız suyuymuş. Çok sıkma oynama 🙊
Buskprl Öneride bulunan, bilgilendiren herkese çoookk teşekkür ederiimm ❤️ Rabbim hepimizin bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🤲🏻