Merhaba kızlar benim ilk hamileliğim bu haftaya gelene kadar da çok sıkıntı çektm erken doğum riskm vardı 3 defa yatırıldm sancılarımı durdurdular bu haftada çok sancım oluyo gelip gidiyo bebek aşagıda baş geliş sancım var nstde de 40 50 lerde hep ama açılma 1cm hep ilerlemiyo sizce sonum sezaryen mi olur bebekte 3600grm bugünkü kontrolümde dedi doktor