Berna61 Hayırlı aksamlar Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim asla geçmeyen enfeksiyonum var antobiyotik bile geçirmedi sürekli alıntı halinde kaşıntı halindeyim ilk cocugumu da bu yüzden 34 haftada doğum yaptim bir önerisi olan varmi 😢😢