Merhaba kızlar.Aranızda pcolu olupta klomenle ameliyatsız hamile kalan var mı?Bende pcoluyum,klomenle yumurta gelişiyo ama çatlamıyo.Dr önümüzdeki ay da klomenle hamile kalamazsan ameliyat olman lazım.Yumurtalık kabığı çok kalınmış oyüzden çatlamıyo,çatlasa bile hamilelik olmuyo.Çok kararsız kaldım 😐