Duamucizem Bebişin günün %90 ını uyuyarak geçiriyor bu zamanlarda korkma.Bende 1 haftadır hissediyorum oda çok arada.Gece sen uyurken hareket ediyordur belki ve çok hafif olduğundan hissetmemen normal uykuda.Sen hareket ettikçe o uyur sen uyuyunca yada hareketsizleşince uyanıyor hani 30+ hafta anneler diyor ya burda uykular haram oldu diye ee anne hareketsiz bebiş hareketli oluyor uyutmuyor sıkma canını