Ponciginannesi_ Kızlar miniçodaki molfix fırsat paketini gördünüz mü? 100 adet yeni doğan 50 tl. Sizce uygun mu? Yeni anne olacağım inşallah. Hiçbir fikrim yok 😂
Grisayfa Ponciginannesi_ bende molfix alıcam ilk oğlumda çok memnun kaldım ama şöyle düşünüyorum 100 lü Yenidoğan mantıksız geliyor çabuk büyüyorlar çünkü
Ponciginannesi_ Grisayfa evet canım bende onu düşünüyorum ya. Yiğenim hepsini bitiremedi mesela. 2 numara daha uzun kullanılıyor demi
Grisayfa Ponciginannesi_ kesinlikle boşuna 100 lü almayın bence duruma göre alırız yani dağ başında değiliz heryerde market var