H_minsna bende başından beri yiyordum sonra bıraktım şimdi 30 a girdim bugün gene 2 tane yedim artık canım ne zaman isterse yerim koşmam çocuk hala makat duruyor dönmemiş bile 2 hurma yedik diye pıt diye doğsaydı herkes kolayca doğururdu herkes yiyor duyduğum o kadar abartmayın yani 2 taneden bir şey olma