Bayanlar bugün kontrolum vardı gittim herşey çok güzel dedi doktorum suyu yeterli sağlığı hareketi güzel 32 gözüküyor kafa çevresini olctugumde dedi şaşırdım arada 3 hafta neredeyse 1 ay var 😲 kilomuz 1700 Gr olmuş boyumuz da iyiymiş hatırlamıyorum şimdi tam kaç dediğini
Benim merak ettiğim acaba erken doğum olur mu ki bende bir de rahimde perde var korkuyorum bişey olacak diye 😔