1234_ Kızlar iyi akşamlar 34 haftalık gebeyim. Çok evhamlıyım gebelik şekerim var arada kaçamak yapıyorum diyet vermişti doktorum. Bişey olucak diye aklım çıkıyor sizlerde böyle misiniz. Azcık hareket etmesin panikliyorum
NurayHakyemez 1234_ yapma o zaman yassdigin endise gercek olursa onun vicdan azabi daha kotu az kalmis dogumuna biraz daha sabret bebegin için
_Mrv_ 1234_ ha gayret canim az kalmış kaçamak yapma canın çok tatlı istediğinde bebeğini düşün, birkaç hafta sonra yersin istediğini. Sık dişini, gebelik şekeri tehlikeli.
Haticesultan 1234_ canim arkadaş galiba evham yapmandan değil kaçamak yapmandan bahsetmiş. Bencede sık dişini zaten surda ne kalmis riske atmaya değermi. Bisey olsa kendini suclarsin
NurayHakyemez Haticesultan beni anlayan birisi cikti burda artik kendimi sorgulamaya baslamistim bundan once bir postum da silinince 😁