Sueda29 umarım çabuk geçer ben 4 ay çektim🙄 şükür şuan çok yeme isteği var ama tabi bu son aylarda ise mide ağrısı ve yanması var😅. Elinizden geldiğince kolonya parfüm kokulu şeylerden uzak durun. Sabah kahvaltı yapmadan önce nane kokusu çekin içinize.çok yağlı yemeyin mercimek çorbası iyi gelir belki😀