Mervekara95 Kızlar 17+5 haftalığız 6.haftadan beri kusuyordum 2 kere hastanede yattım hala bulantı ilacı kullanıyorum . Ama iştahsızım iştahım hiç açılmadı 😔 hiç canım birşey istemiyor var mı böyle olan?
Damla123- Mervekara95 canım ben 15+6 bütün günüm kusmakla geçiyor canım bir şey istemiyor hafifler diye bekliyorum daha da artıyor bu gidişle doktora gidince bende yatış istiycem içtiğim bir çorba onu da kusuyorum günde iki öğün yiyorum ama 3 kusuyorum bulantılar zaten dinmiyor