Merveee_34 dentem61 bana cinsiyetini soylediler acaba zayif oldugu icin mi soylemedi diyorsunuz sizinki 20 haftalikken kac gr kac cm di peki
EsraOzsusam 22+4 olduk 500 gr , gayet iyiyiz sükürler olsun. Oğluşum olcak darısı isteyenlerin basına ❤️❤️ 54 ile basladım 60 kiloyum
Gizem_37 mavera 21+3 haftaligim detayli ultrasona dun girdik cok sukur hersey yolunda bebegim 375 gr cinsiyetimiz kiz ♥️🥰 ben henuz 1 kg aldim
Sunay10_ Kızlar sizdede varmı benim göbekten mideye doğru bir şişlik göğüs altında bitiyor acayıp batma var oturken bide akşam yemekten sonra inanılmaz acıyor uzanınca sıkıntı yok
Dyginan Sunay10_ d vitamini damla ve vitamin ilaci kullaniyorum folik asiti 12 haftalikken kestik. Kan ilaci hala vermedi doktorum suan 22+3 haftaligim .
Dyginan mavera bende 22+3 52 ile hamile kaldim. Simdi 60 kiloyum. Detayli ultrasonu 20 haftalikken cekildim. Bebeğin kilosunu şuan bilmiyorum daha hic demedi doktorum.
Dyginan mavera söylemediler zaten hic memnun kalmadim detayli ultrasonda cinsiyet bile soylemediler surekli gittigim hastanede detayli.ultrason yokmus etlik yada sehir hastanesine git demislerdi. Ankarada oturuyorum bu arada
Nehir66 mavera 20+2 haftalığız prensesimle 😍çok iyiyiz teyzesi çok güzel geçiyor 😍5 kilo aldım🥺 detayli ultrasona da 1 ocakta girecem ☺️