mavera Nasılsınız? Bebişler napıyo? Kaç kilo aldınız vee son olarak Detaylı ultrasona ne zaman girdiniz veya gireceksiniz? 😁😁
dentem61 mavera 22+3'üz 54 den 59 oldum bebeişim de 391 gr oldu şükür biraz uyku problerimiz var ama bilemedim ☺️
mavera dentem61 21+2 yim mide yanması aşırı derecede detaylı ya cuma girşcem dün tetanoz aşısı oldum hafiften kolum ağrıyo. Sağlıkla kavuşuruz inşallah hepimiz 🙏😊
Syma95 dentem61 canim bende bugun girdim detayliya 22+3 435 gram dedi doktor 3 gun geriymis dedi . Sana normal.mi demisti
dentem61 mavera inşallah ben de ocak'ın ikinci haftasında bir iğnem var kaza yapmıştım bir tanesinden kurtuldum çok sevmiyorum ☺️ 20 haftalıkken gitmiştim bende ayrıntılıya🥰
dentem61 mavera nasıl kilo almışım öyle bilemedim valla ya 65 le doğuma gidilmesi en sağlıklı olanı diye biliyorum ama daha 22 hafta 59 oldum 😅
mavera Halime_dgrl12 oh ne güzel maşallah😍 ben de cuma detaylı ultrasona giricem inşallah çok sağlıklıdır güzel haberler alırım ben de🙏
mavera Uykuclimon ben de dün yaptırdım korktuğum kadar değilmiş çok şükür doktorum yaptır dedi Allah a emanet edip yaptırdım😊
dentem61 Merveee_34 doktora sordum ayrıntılı da söylüyor zaten de 20 haftalıkken 235 gr dı şimdi 391 gr iyi gidiyor dedi doktor
Merveee_34 dentem61 ben devlet hastanesine gidiyorum 18. Haftalikken sormustum kilosunu onun icin daha erken dedi özel hastanede söylüyorlar galiba
LoveB 22+3 haftalığız dün oldum detaylı ultrasonu çok şükür hiç bir sıkıntı yok🤲🏻 Hiç kilo almadım henüz kilolu hamile kldım zaten 😝😑 bebek de 500 gr cok şükür 🤲🏻aşırı aşırı aşırıııı mide yanmamın dışında sıkıntım yok 🤲🏻
Merveee_34 dentem61 hmm dogrudur ama devlette hemen yat acele acele bakip kaldırıyor sordum daha erken onlar için dedi neden öyle söyledi acaba