Mececinar tugba_2365 Ahahah😂😂 ama bende o kadar yok ya seninki cok mu fazla cıkıyorr. Hic cildiyeye gitmedin mi
tugba_2365 Mececinar yooo çok yok yanagimda hiç çıkmaz ağız cevremde çıkar lanet olasicilar. Ama kompleks yaptığımdan belki de bilmiyorum mutlaka bişeyle kapatıyorum, yoksa aynaya o halde bakmak rahatsız ediyo😪
_tr1401 Mececinar hamile olduğumu doktora sôyleyeceğim tabikide ki kan alsa orda bile görür sırtımda ve yüzümde çok fazla çıktı rahat edemiyorum