Kızlar ben nevşehirde yaşıyorum devlet hastene si şartları çok iyi değil. İnsan kaynıyor sıra bulması zor VS. Zaten 37+3 günlük gebeyim hep özel hasteneye gittim burda. Doğum ücretine 1900 TL istediler bu ara durumlar sıkışık hem yeni evliyiz 1 yıldır borçlar hem de bebek derken zorlanıyoruz. Çevrem de herkes o kadar para verme git devlette doğur diyorlar. Ama alıştım özele rahatlığa doktoruma psikolojisine bir yandan da ne yapsam akıl verin.