Sabirsizanne16 Doğum yapan arkadaşlar,kaç takım yeni pijama aldınız? Her gelen başka bişey söylüyor kararsız kaldım
Dkktlbsra Sabirsizanne16 ben bi takım alt üst ve gecelik alcam takım beyaz. Bi takımda alt üst normal pijama takımı alıcam biraz koyu renklerde kanama olduğu için rahat etmek açısından
Tubina Sabirsizanne16 kaç takım kullanıldı asıl onu öğrenmek lazım, hepimiz fazla fazla alıyoruz ama acaba hepsini giyiyormuyuz. tecrübeli annelerden bende cevap bekliyim.
37aysgl Sabirsizanne16 canım ben normal doğum yaptım 1 gece kalcağım için beyaz takım koymuştum resim çekinmek için koyu renk pijama takımıda almıştım kanama oluyo istemsizce altına geçebiliyo diye depend almanı öneririm beyaz pijama takımı giyeceksen hiç geçirmiyo altına felan
Evinanne Sabirsizanne16 canım ben normal doğum yaptım doğum sonrası gecelik giydim sürekli gelip kanamaya bakıyorlar diye, iki pijama almıştım ama hastaneden çıkarken birini giydim yani normal kıyafetimde vardı ama insan o an sadece rahatlık düşünüyor hiç pijama takımı almasam da olurmuş ama
Deletedmom00260 Sabirsizanne16 1 alt üst takım ve geceliğini aldım suwenden. Evden de normal bir alt üst pijama takımı koydum.
Hikayem1 3 adet pijama takımı aldım. Suwende indirim var beyaz aldım bir tane,bir tane Mecit marka toz pembe güpürlü aldım bir tane de Siyah inci trendyoldan Siyah yakalı aldım 💃🏼 belki fazla olabilir ama dolabımda dursun yatarken pijama gibisi yok 💃🏼
H1z2a3 Sabirsizanne16 canım bn iki Doğum yaptım bir lohusa takımı aldım zaten hastanede 6 saat tek kaldım hastaneye gelenim olmadığı için normal bi yakım pijama giydim kanama falan oluyor kirleniyor zaten evde de sabahları lohusa takımımı giyiyordum akşam oldumu yine rahat bi pijama giyiyordum şık bi takım al gerisi kendi dolabından zaten çok terleme falan oluyor özellikle geceleri sütün oluk oluk akıyor bazen gece eşimin üst pijamalarını giyiyordum rahat olabilmek için 😅 🤷♀️
Tazeanne0134 Sabirsizanne16 valla canım ben hastane çantası için bi lohusa pijama takımı koydum bide normal önünde 3 tane düğme olan pijama takımı koydum evde giymeyede 1 tane yine onu düğmeli pijama takımım var 1 tanede eşorfman takımı aldım onunda önü fermuarlı ben 3 tane aldım yani biri eşorfman takımı 1 tane normal pijama bide lohusa pijama takımı canım yeter yani 2 tane hastane çantası için evde zaten ne olsa giyersin