Handan17 Inşallah cnm benim daha önce iki defa ikiz gebeligim oldu malesef onları kaybettim serklaj ve pesser olmasına rağmen bu tektir ama önlem amaçlı kalkmiyorum kız kardeşim benimle kaliyo saolsun işlerimi o yapiyo bi yemek için kalkarım oda yine kardeşim yardım ediyo