Gokcin Evet teyzeleri dün detaylı ultrasyonumuz yapıldı çok şükür herşeyi çok güzel çıktı. 🙏👶❤ Cinsiyetine özel kız demişti, devlette kız dedi,değişmedi yani😊 ismini Elizan koyduk 🤗👑 20+4 de olanlar var mi bizim gibi tahmini doğum tarihi 26.o7.2018 😙❤
yhilalcaglar Gokcin Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍 detaylı ultrasonu devlettemi yaptırdınız
1987gokce Gokcin merhaba hangi ilde devlette yaptırdiniz acaba bizde devletten gün aldıkta Istanbulda yaşıyoruz. Eşimde görmek çok istiyor o sebepten sordum. Hayırlı ugurlu olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😊
Gokcin [bilinmeyen] oy MAŞAALLAH prensese sağ sağlim zamanında gelsin InşaALLAH🙏 😊👶👑 3'lu taramaya girdinmi kuzum peki
yhilalcaglar Gokcin bende devlette gün aldım. Siyah beyaz görüyosun sanırım bebeği dimi. Birde eşiniz girebildimi yanınızda
ipeksfr yhilalcaglar evet siyah beyaz bakıyor doktor. Eşimde girdi. Sadece yüzünün resmini aldık onuda renkli verdiler😍
ipeksfr [bilinmeyen] cnm bende gittim cuma günü çok şükür herşey iyi sıkıntı yok. Kızmış kesin öğrendim😍darısı sana güzeş haberlerini bekliyorum😍😍
Butterfly ipeksfr Hangi hastaneye gittiniz ? Benim de haftam yaklaşıyor erkenden randevu alayım diyorum ama devlet hastanelerinden çoğu kişi memnun kalmamış
Gokcin Ravza123 yaa bizde ilk söylemedi özele gittik kız dedi sonra devlette detaylidada söylemedim bekledim diycekmi diye kız dedi 😊 sağ sağlim doğsunlar kuzum 🙏❤
Ravza123 Gokcin amin inş balım sağ saglim gelsinler başka bir şey istemiyorum detaylı girdin mi canım sen ben daha girmedim randevu almadim