Anne18 canım benim ben 1.5 sene sonra hamile kaldım. Benimde başlarda hep gecikmeler oluyordu. Bi kere benimde beta 17 falan çıktı. Hatta doktor var yok belli değil git haftaya gel demişti. 2 hafta gecikmem bile olmuştu. Bunları sana anlatma sebebim umudunu kaybetmemelisin. Hatta ben acaba bi sorun varmı diye düşünmeye bile başlamıştım. Öyle geç adet olucan. Sanki her ay hamilelik belirtileri görücen. Nasilki düzene girdi hamile kaldım. Herşeyin bi sebebi var. Herşeyin zamanı var. Rabbim hakkında hayırlısını nasib etsin. Allah gönlüne göre versin 💟