Nuraslanklc Sema12 ay darısı başıma😂şu iki hafta 2 yıl gibi büyüyor gözümde valla bi biteydi doktorun tahmini bi tarih verdimiii😬
Sema12 Nuraslanklc sormaa bana da aynii , sali gttim 10 gun icind dogumn olur buyuk ihtimal dedi karnm cok sert bebegn hareketlerid azaldi herald yakndr diye tahmn ediorm.bend 😂😍🤲🤲
Faffabay Nuraslanklc siz = biz demektir 😂 benim kızda gebeliğin başından beri çoğunlukla baş aşağı o yüzden hıçkırıklar hep alttan vuruyor 😂
Htcglgnaksy Nuraslanklc kaç haftalıksınız ? Benim de hep aşağıda o yüzden soruyorum artık tekmeleri beni ağlatacak kadar çok acıyor resmen şeyim yere düşecek gibi yürüyemez hale geldim
Nuraslanklc Htcglgnaksy 36 haftalığız bizimki baş geliş olduğundan tekmeleri aşağı yemedim hiç kaburgalarımda sürekli oda fena oluyor
zelis63 Htcglgnaksy ay buldum kendime birini benimde bebegimm çok aşagıda ve hep baskı yapıyor son 1 haftadır daha çok zorlanmaya başaldım 26+4 olduk siz kaç haftalıksnz
Nuraslanklc zelis63 ben 30 haftadan beridir hissediyorum açıkcası net bi şekilde ondan önce hissedende vardır muhtemelen 🥰
zelis63 Nuraslanklc 26+4 olduk bende merakla bekliyorum 🤗 allahm sağlıkla kucagına almayı nasip etsin cevap için tşk ederm
Nuraslanklc Sema12 aa doktor neye göre dedi acaba😅bana da öyle birşeu desinler diye bekliyorum vallahi
Sema12 Nuraslanklc cnm nstd sancim.cikmadi ama karnn cok sert dedi adet sancisi gbi sancilarn oluyor mu dedi arada oluyor dedm oda oyle soyledi 10 gun icind olabilir dogm braz daha disimizi sikalmda hc degilse 38.haftamzi doldralm dedi hayrlisi bakalm bend bekliorm.😂🤭
Nuraslanklc Sema12 ay ne güzel ya darısı başıma banada sordu sancıların oluyormu diye bazen ağrı oluyorda sancımı bilmiyorum dedim😂 haftalık gel nst güzel dedi sadece bide kan ilacını kullanmıyordum doğum yapamazsın onu kulanman lazım dedi sert çıktı biraz 🙄🙄
Sema12 Nuraslanklc ben son 1 aydr kullanmiorm ilaclarmi , kan ilaci kullanmadm hc zaten cnm ama sen dnle doktorunu kullan aksatma . Hayrlisiyla saglikla gelsnler INSALLAAAAHHHH az kaldi braz daha disimizi sikalm bakalm 😂🤭😍😍