Perihanvdt yudum Mrb çok olmuş siz yazalı ama mrk ettim hamileliğiniz nasıl gidiyor.dr hcg düşüklüğü için sıkıntılı bişe söyledilermi? Benimde 2 li testte düşük çıktı üçlüde daha iyiydi
nesshe Düşük yüksek çok önemli değil diye biliyorum ,ama düşükse erkek ,yüksekse kız deniliyor cinsiyet 😀
yudum Perihanvdt bi önceki hamileliğimde o değerim düşüktü ona baktık dr senin yapısal dedi sorun yok dedi 4 taramada iyi demişti