Hayırlı akşamlar hanımlar. Yaklaşık 1 haftadır aşırı halsizlik oluyor bulantılarım çok olduğu için hala vitamin ve kan ilacını kullanamıyorum zaten progestan artı magnezyum kullanıyorum o kadarçok ilaç var ki o yüzden kullanamıyorum hepsini. Bu haftalar da bu durumu yaşayan var mı yoksa kanıma mı baktırayım