Tucengiz4480 Kızlar bugün ayrıntılıya girdim çeltiklenme çıktı.Tansiyon yükselebilir dedi sadece buna bağladı doktorum.. bir sürü ilaç verdi ve hafta 3 kez tansiyonumu ölçmemi söyledi. Aynı şeyi yaşayan var mı acaba ? Bu arada 20+4 teyim ben. 😔