Biranne00 Merhabalar 15+3 günlük gebeyim. Hastane değiştirmeyi düşünüyorum. Lokman hekim Akay hastanesine gidip memnun olan var mı? Doğum paket ücretleri hakkında bilgisi olanda yazarsa sevinirim ☺️🙏🏻
Busraay_ Biranne00 bir arkadaşım gidiyor Akay hastanesine 6.500 dogum paketi fiyatı doktorundan da gayet memnun haftaya dogumu var hatta 😄
Busraay_ Biranne00 o şube hakkında bilgim yok canım ben Koru hastanesine gidiyorum eger Akay hastanesini düşünüyorsan Koru hastanesinde bir bak 16. Haftadan sonra 6.500 düşüyor çünkü bazı doktorların ücretleri aynı oluyor yani, iyice araştır derim 😊
Reyhan2805 Etlik lokman hekime gidiyorum. Akay daki doktorlar hakkında bir bilgim yok ama kendi doktorumdan memnunum. Evinize hangisi yakınsa oraya gidin en iyisi 😊
Biranne00 Busraay_ araştırma halindeydim ama hala çok kararsızım koruyu aramıştım fiyat bilgisi için ama geri dönüş sağlanmamıştı tekrar arayım bide oraya sorayım o zaman çok teşekkürederim bilgilendirmeniz için ☺️🙏🏻
Reyhan2805 Biranne00 paketi haftaya alıcam. 24. Haftaya girince biraz daha uygun oluyormuş. Ama sizde yıl başını atlamayın çünkü zamlanacakmış. Ayın 30 unda gidip ödemeyi yapacağız.
Busraay_ Biranne00 Doktorların sekreterlerini arayın hastane dönüş sağlamıyor bilgimiz yok diye, hastaneye gidip bilgi alabileceginizi söylüyorlar sadece😒 Aslıhan Yazıcıoğlu benim doktorum internette ve instagram profilinde iletişim numarası var arayıp veya mesaj atıp bilgi alabiliyorsun canım Koru’da olan başka doktorlarada aynı şekilde ulaşmaya çalış hastaneyi bekleme 😌
Kedili_Anne biz telefon açmıştık, gerçi bağlanmak imkansız hatlar sürekli bozuk, 6500 dediler. Sadece doğuma da 5750! Paket daha mantıklı. Adnan beye gidecektim eğer gitseydim.
Zeyzey86 Akay hastanesinden 28. Haftada vazgeçen biriyim. İletişim sorunu var doktorum iyiydi ama iletişim problemi vardı ulaşamıyordum. Zaten genel olarakta çok önermediler hastaneyi.