Gizem_37 tugbamehmet bence NARE hem yeni bir isim kimsede yok hem kulagaa da hos geliyor bende kızıma Zeynep Zümra koycam ama cinsiyetini ogrenince karar verdik sonradan Nare ismini duydum eger karar vermemis olsaydik Zeynep Nare de olabilir di diye düşündüm
tugbamehmet Gizem_37 Zeynep ismiyle de çok güzel oluyor ama Zeynep ismi de görümcemin kızının ismi nare nin yanına yakışacak başka ne olabilir tek başına da güzel ama iki isimle de güzel olur sanki 😍😊
reyhan41 tugbamehmet ayyy bizim ailede yok cok şükür. Bende evlenmeden once hep bunu istyodum Rabbim.nasip ederse bakalm daha ogrenmedm de bu adi cok istyorm😊
Nurcan126 tugbamehmet isimler güzel nare denildi mi naren gbi geliyor kulağa defne de güzel ama esila kimsede yk beğendim ❤️
tugbamehmet reyhan41 Allah gönlüne göre versin canım ikra ismi gerçekten çok güzel ama erken davranan oldu bizim aile de 😂
reyhan41 tugbamehmet Amin canim cumlemizin gonlune gore olsun saglikli sekilde kuacgimiza almayi nasip etsin insallah🙏