Htcglgnaksy Kızlar 29+2 günlüğüz bebeğim çok aşağıda duruyor o kadar çok canımı acıtıyor ki anlatamam hala bebeği bu şekilde olan varmı ?
aysenur4 Htcglgnaksy poposu aşşadaymış kızımın vajınamın hemen üstündeymiş poposu o yüzden agrın olur demişti doktor zaman zaman da oluyo zaten endişelencek bişi yok