Seedosss Fdm4 bence riske atma doktora gittigimde rahim agzi normal demisti 1 ay sonra leke gelip gittim kisalmis. uzayip kisalabilen bisey bu
LittleAnne Fdm4 benim 31 mm di hiç bir şey demedi doktorum normal demişti kaç haftalıksınız acaba endişelendim bende şimdi
Haticeakks Benim 21. Haftada 27 mm çıktı doktor normal dedi ama bence normal değil de neyse ağır iş yapmamaya calisiyorum onun dışında gündelik işlerimi falan yapıyorum
Seedosss Haticeakks benimde 20. Haftada 28 mm cikti progestan verdi ve is yapmamam gerektigini soyledi ama korkuyorum dahada kisalir diye sende bir belirtisi oldumu bu kisaligin bende leke gelmisti
Fdm4 Seedosss hayır ben doğudayım 2 aydır gidip geliyorum eşimin işinden dolayı burdayım doğumum memlekette olacaktı ama doktor hep birşey çıkartıyor anlamadım
MelikeAkin Seedosss haftaya gore degisyo progestab verme oranlari o yuzden eger acilmalar 20 21.haftada oluyosa genelde doktorlar veryo ama 27 nin uzerindeyse vermiyolar
Haticeakks Seedosss bende lekelenme falan olmadı valla bilmiyorum doktor normal dedi bende çok kafama taktım ama napayım ilaç vermiyor normal diyor her defasında
Fdm4 MelikeAkin 21+4 teyim zaten doktorum onay vermeden gitmeyi düşünmüyorum bu uzar mı geri progestan etkili mi onu merak ediyorum
MelikeAkin Fdm4 bende 23+4 deyim 32 mm hcbsey vermedi 27 ve alti olrsa progestan vercem dedi suanlik sknti yok demsti mesela
Handan17 Fdm4 pardon canim 15. Haftamda atildi yanlis yazmışım daha onceden 17 haftalik kaybim vardi bu gebeligimde her iki haftada bir ölçüldü rahim agzim 15. Haftada da kisalma oldugu icin dikis atildi
Fdm4 MelikeAkin çevremin yaptığı yorumda biraz kafamı karıştırdı aslında özel olduğu için. Para için göndermiyo olabilir 2 haftada bir çağırıyo diyenler oldu. 25 mm altı riskli başka doktora git diyende oldu
MelikeAkin Fdm4 yanlis anlamazsan hangi hastanede hangi doktora gidiyorsun cnm cnku 27 mm in alti dedgmz gibi burdaki arkadaslariminda skntli yoksa zarari olmaz size