melekyildirim 23+6 günlük hamiş bir anne adayıyım. Ve son 1 aydır çok gazım oluyor aranızda benim gibi olan var mı ? Tek korkum ben gazlı bir hamilelik dönemi geçirirsem bebeğimde gazlı bir dönem geçirir mi doğunca 🙈😢
Nur melekyildirim 28+3 haftalık hamileyim çok şükür gaz sancılarını atlattım Allah yaşatmasın bir daha tek sıkıntım gaz yaparken zorlanıyorum yüzümün aldığı o acınası hali unutamicam hiç en basit bir sey bile lüks oldu hamilelik sen nelere kadirsin🤦🏻♀️😂
busraturan melekyildirim bende 6+2 oldum ama daha önce hiç olmadığı kadar gazım oluyor malesef. bende öyle düşündüm bebekte gazlı doğarsa yandık 🙂 umarım düşündüğümüz gibi olmaz 🤗
Elif4334 melekyildirim valla bende çok gaz problemi yaşadım şimdi kızımda aynı ben gibi sürekli gaz çıkartıyo onunla alakası var mı bilemiyorum artık 😂
neziha9305 melekyildirim çok normal canım sabah hiç göbek yok akşam 6 aylık gebe gibi çıkıyor karnım 😀