Idrara cok cıkmaya basladım bu aralar helekı gecelerı. Uykumdan uyanıyorum. Ve terleme mı akıntı mı ne oldugunu bılmıyorum pecetem devamlı ıslak ama damla gbı degıl sadece nemlı geldıgını bıle hıssetmıyorum. Doktorum normal oldugunu soyledı bu durumun aslında asırı veya yogun da degıl ama hep boyle olması rahatsız edıyo benı 😅