Fatime Güzel Anneler 🌸 Baby & Plus markanın Canyon Travel Sistem Bebek Arabasını kullanılan var mı ya da alamaya düşünen fikirlerinizi ihtiyaçım var 🤗🤗 (modelini merak eden ebebek’ten bakabilirler )
Orucu12 Fatime az önce aldım canım bende sabah baktım kalmamısti mail attım sonra sisteme arada girip bakıyordum baktım güncellenmis aldım insallah guzel cıkar ozellikler cok iyi
Fatime Yayamazbebek indirimdeymiş canım uygun geldi fiyatı bende alıyorum o zaman teşekkür ederimm 🤗💕
Merveyuce Ya kızlar çok büyük değil mi bu araba?bide her seferinde katlamak için sök çıkar zor değil mi
Orucu12 Merveyuce her defasında sok cıkar yapmanıza gerek yok ayakta durabilme kolay katlanabilme ozelligi yazıyor . Ben magazayi aradım stokta yok yazınca o internet fiyatı ürun mevcut ama fiya 1.799 dedi ve yarın son internet icinde talep olursa uzatılabilir dediler
Merveyuce Orucu12 canım öyle değil içindeki oturma yerini çıkarıp öyle sadece iskeleti katlayabiliyorsun ondan zor yani hangi renk aldın?
Orucu12 Merveyuce takılıykende kapanıyormus. Siyah rengini aldım en asil o geldi bana kızim olcak ama daha sık duruyor 😊
Fatime Orucu12 bende iptal etsem mi die düşündüm cünkü sabah baktığımıda bi tek kırmızı kalmıştı onu sipariş ettim siyah cok güzel dediğin gibi asil duruyor ama hizmet müşterilerle uğraşmak zor geldi kırmızı gelsin dedim kızım olacak benim de inşallah
Orucu12 Fatime sağlıkla gelsin insallah orda e bebek sayfası en altta kurumsal no var aradıgınız gibi baglıyorlar ordan istyebilirsiniz degisiklik yardımcı olurlar belki.Benimde kız ama puset örtusu plaka falan onceden yaptırmistım ondan siyah olsun dedim.Ama kırmizıda guzel
BaharYlmaz Bende dün gece aldım sadece kırmızı vardı siyah istiyordum ama eşimde kırmızı siyah hastası kızımız olacak bakalım aldık inşallah güzeldir