Kızlar düşük tehlikem olduğundan dolayı doktor 3 hafta yatmamı söyledi dolayısıyla yemek iş falan hiçbirini yapamıyorum kaynanam yapıyor fakat kızartma yağını 2 hatta bazen 3 defa kullanıyor bide onu tekrar başka yemek yaparken kullanıyor bn yemeye korkuyorum hamileyim zehirlenirim diye sizce de bi sakıncası yokmu?