Hatice_mustafa Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Eşimle ilişkimiz mükemmel inanın ki ama şu çevre,ailevi problemler sıkıntılar beni mahvetti,ben hissediyorum bebeğime bunlar zarar verdi,benim de sınır krizleri,sürekli bağırış çağırış mahvoldum aydır bebeğimi üzdüm. Ama bundan sonra her şey güzel olacak,hamile olduğumu bile uzun süre kimseye söylemiysem nasip olursa. Inanır mısınız yüksek sese bile tahammül edemiyorum,sinirleniyorum strese giriyordum. Hamileyken eşimin annesi geldi sonra kendi ailem,arayanlar soranlar aman allahım herkese laf anlatma derdi,öğütler vs ay düşündükçe yoruluyorum,hepsi çok yordu beni. Yalnızlığa sakinliğe alışmışız eşimle,bu kadarı fazla geldi ikimize de,hamileyken başbaşa bile kalamadık, mutluluğumuzu yasayamadan kürtaj oldum. Her şey bir ders oluyor insana. Bir daha nasip olursa hamile kalmak neler yapıp yapmayacağımı çok daha iyi biliyorum. Uzun süre kimseye söylemem zaten,başbaşa tadını cikaririz huzurlu sakin bir şekilde eşimle inşallah. Şimdi düşününce öyle yorulmuşum ki...