Allah'ım tez zamanda kucağını doldursun canım benim iki kere kimyasal yaşadım , bir kere algı atmadı kürtaj oldum ve hepsinde inan çok çaresiz kaldım .. odamda saatlerce ağladım Allah'ım isyan etmiyorum ama çok çaresizim yardım et diye çünkü bu bahsettiğin testte dahil herşeyi yaptırmıştım hiçbir şey çıkmadı .. Şimdi hamileyim 13.haftaya girdik ve diyorum ki demek ki bu benim sınavımdı. O yüzden asla umudunu kaybetme 🐣