aaoksuzoglu Merhaba kızlar ben 24 haftalık hamıleyım normalde oğlum hiç durmaz karnımda ama ıkı gündür çok sakin sizinde hiç oldu mu? Yanı hiç hareket etmıyo dıyemem ama cok az edıyo bu beni endişelendırıyo cunku bu kadar sakın olmasına alışık degılım😞
Mrvrlshn aaoksuzoglu korkma canım bende 24 haftalığım benimkinin de biraz azaldı yer darlığından değildir o uyku düzeni oturmaya başladı ondandır belki
20anne Canım valla ben de 25.haftamdayım 2 gündür benimkide az hareket ediyor.. Halsizsen yorgunsan ondan olabilir.
aaoksuzoglu Mrvrlshn gercekten kendımıze bısey olsa bu kadar takmıyoruz ama konu evlat olunca rahatım gelmıyo
Gizem3410 Bende 24 haftalığım gün içinde mutlaka hareket ediyor ama en çok gece çoşuyor gün içinde biz hareket ettıkçe sıvının ıcınde sallandığı için devamli uyuyormuş bebek o yuzden olabilir merak etmeyin ☺️